tisdag 1 december 2009

Väntan...

Sitter och väntar på att desperate Housewifes ska börja...
Spagetti och köttfärssås står och väntar på spisen, är mycket mysigare att äta till ett bra program så jag väntar lite med att hugga in.
Nå vad har jag gjort idag?!
Jobbade till tre, därefter gick jag en liten sväng på stan och köpte hårfärg äntligen..Choklad brun blev det...
Så nu är jag nyfärgad :) Känner mig som en ny människa...Bort med det grå och trista :)
Just nu sitter jag och beundrar min fina mage...Den växer med en rasande fart...Det jag är förvånad över är att när man blir gravid känns varje utökning av kroppen konstigt nog fin...Kommer snart, eller rättare sagt är redan större än vad jag nånsin har varit och jag känner att det inte gör ett dugg...Bara den lilla innom mig mår bra...
Längtar sååå himla mycket tills vår lilla bebis kommer...

MEN, det finns alltid ett men :)
När bebisen är född ska jag verkligen göra allt för att inte behålla de extra "kroppsutökningarna"
Funderar på att fixa en kropp som Beyonce....Snacka om att jag skulle bli en "hot" mamma då hahahaha....
Ärligt talat finns det någon med mer perfekt kropp än den kvinnan???!!!



4 kommentarer:

  1. Hej min vän! Jag har oxå färgat mitt hår i dag, det blevb mahogny! Ringer dej i morgon, puss!

    SvaraRadera
  2. Åhh, har du färgat nu...SKÖNT!!
    Du är så fin, så fin med din bebismage...:-)

    Ses på torsdag!!

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera
  3. härligt att du mår så bra.. och gravida kvinnor är det vackraste som finns....kram virre

    SvaraRadera
  4. Grattis! Så underbart, vad glad jag blir för din/er skull!

    kramar Frida

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)