onsdag 2 december 2009

En väldigt trevlig överraskbning...


Jag är ledig idag och det är såååå skönt....
Men det bästa med den här dagen var att min kära pappa ringde och sa att han har en tidig julklapp åt oss....
EN DUBBELSÄNG... En jättefin säng med svart sänggavel står nu i vårt sovrum :)
Såå himla gulligt av mina föräldrar... En ny säng är precis vad vi behövde. skönt att slippa trängas i 120 sängen längre. Fast i och för sig led inte jag så mycket av det, jag tror allvarligt att jag skulle kunna sova vart som hellst. Det är mest mitt sovsällskap som vaknar när jag vrider och vänder mig hela nätterna haha...
Tack så mycket!
Älskar er!

2 kommentarer:

  1. va kul med en sån klockren present... roligt roligt, snälla päron du har.. kram virre

    SvaraRadera
  2. Va gulligt av dom!!
    Nu kan du, eller jag menade din man, sova gott i fortsättningen...;-)

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)