måndag 30 november 2009

Lilla mamma....


:) som hon håller på och pysslar, vart får hon all sin energi ifrån....
Vi var på adventsfika igår och hela huset var redan julpyntat...fina små detajer i husets alla hörn...Jättemysigt!
Lasangen stod även på bordet efter att vi haft det traditionella fikat med glögg och pepparkakor.
Sedan gick vi ut igaraget och gick igenom massor av julpynt som hon inte skulle använda i år och som jag kunde få, som hon hade plockat ihop....
Jag undrar bara hur man får tid och energi till allt detta, då hon till råga på allt hade jobbat hela dagen...Själv har jag planerat i ungefär en vecka att jag ska hinna med att damsuga, och jag kan tillägga att jag INTE jobbar varje dag, långt ifrån...
Ja lilla mamma, hur får man all eneri du har....Kan det vara den där detox dieten eller har du nått anant knep......... ;)
Skulle behöva lite av din energi känner jag...
Love!

1 kommentar:

  1. oooh vad mycket jag hade att läsa inatt!
    Uppdatera dagligen por favooooor! Så att jag inte glömmer bort att min finaste vän har en magnifik blogg! Härligt att se magen i nedanstående inlägg! Vill träffa dig snart! Saknar dig! PUSS

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)