lördag 7 februari 2009

Flan var dag!!!


Hur har det nu gatt med det nya livet??!!

Hmm ja sisadar...
Gar varje dag till och fran jobbet...Har blivit lite av en vana nu sa det ar ju bra, MEN problemet kommer nar jag klockan 10 pa kvallen ar hemma efter prommenaden. Har namligen hittat till mumsimumsavdelningen pa Dia (den billigaste mataffaren du kan hitta) och dar saljer de FLAN...For en 50 centare som i svenska pengar ar omkring 5 kronor far man 4 burkar i storleken som en youghurt burk (vet inte om ordet burk ar ratt i det har sammanhanget) och da forstar ni val att jag har atit ett par stycken ganger 100 haha...
For det som inte har kollen pa vad flan ar kan ni kopa bryllepudding i sverige och smaka pa denna underbara gula pudding...
Maste ta en i afton igen...Det har kommer inte sluta bra...Far nog dra ner pa maten lite om jag ska fortsatta sa har...For flanet tar jag INTE bort haha

1 kommentar:

  1. FLAN!!!! Vi ska äta flan i kväll jag o syrran, alltid!
    Saknar dej, puuuuussss!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)