lördag 7 februari 2009

Packisar!!!!


Maste bara skriva en sak och jag hoppas ingen tar det rasistiskt och det ar ej riktat till alla, Men va fan ar det med packsiar...Med packisar menar jag Pakistanier....

I Barcelona kryllar det av dessa manniskor och de jag framst riktar min ilska till ar de som saljer bira pa den stora gagatan i staden...¿Quieres cervesa? Vilket menas vill du ha ol, bira, bars? Hor man var tionde meter farn dessa packisar...NEJ jag vill inte ha ol och om jag vill det gar jag och koper dem i en affar...
Ibland accepterar de inte ett nej och proppsar anda pa att man ska kopa...Ohhhh ar sa trott pa de dar manniskorna...Sen ar det ju aven sa att skulle det mot formodan bli slagsmal nagonstanns sa ar genast hela stadens packisar dar for att hoppa in...Hellst 1 person mot 20 packisar!!!!!!
Om man tittar pa hur de beter sig har i spanien och tar det med antalet som finns i varlden forstar jag hur problemen i deras lander uppkommer....

Man maste fa saga vad man tycker...och jag tycker helt enket inte om dem!!!

1 kommentar:

  1. haha håller helt med dig.de kryllar av dom i oslo med. problemet är att en del av dom kommer in i butiken och frågar om jag med är från pakistan?!?! haha förstår du..mitt nya världsproblem är att riktiga pakisar tar mig för att va en av dom hahaha. Urk.

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)