lördag 7 februari 2009

Det som fattades i Barcelona!!


Igar sag jag varfor alla vill vara i Barcelona...De senaste veckorna har Madrid varit i mina tankar...Men nu mina vanner hitade vi till stranden och det basta av allt ar att den int alls ligegr sa langt bort fran vart hus...Tjohooooo! Tankarna har andrats lite nu efter denna uppenbarelse...
Efter en timmes jagande efter en duva med fastknutna fotter bestamde vi oss for att ge upp och njuta av solen istallet...
Den stackars duvan som vi int fick tag pa kommer formodligen inte att leva sa speciellt lange till, eftersom hon hade ett snore lindat kring fotterna som 2 fotbojor, men vagrade helt enkelt att bli fangad. Synd for henne eftersom han just skulle blivit raddad...Istallet kommer hon fortsatta att jagas av uppvaktande handuvor som kommer gora allt i sin makt for att fa befrukta denna stackars handikappade kvinna...Karljavlar!
Nog pratat om duvan...
Kom och halsa pa snart, for nu lyser solen och jag hittar till stranden :)

1 kommentar:

  1. hej hoomie.Jag kommer i mars!! va kul att du har hittat stranden..då behöver vi ju inte bara kolla på fotboll hela tiden..hehe. Stackars duva btw. Går du in på msn nåt? måste ju prata jue=)

    Du fattas mig!!

    puss

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)