fredag 5 februari 2010

Fredag


Dagens att göra en ledig dag hemma hos föräldrarna:
  • Tydligen vakna väldigt tidigt. Var uppe med tuppen halv 8 i morse.
  • Ringa försäkringskassan samt tvätta.
  • Äta taccos från igår.
  • Prata lite med min lilla bebis där inne.
  • Vänta på samtal från Ibbe i Spanien. Förövrigt saknar jag honom så jag dör...
  • Kolla på nätet efter en ny soffa, då vår är på tok för liten. Tips är välkomna...
  • Kanske ge katterna här en varsin klapp också.
  • Senare ha fredagsmys med mina föräldrar :)

Det va väl IT...

Ha en bra dag!


2 kommentarer:

  1. en kompis till mig ska sälja sin soffa... http://pasenab.blogg.se/.. vet int evad dom ska ha men tänkte tipsa. kul att springa på dig och millan igår..// virre

    SvaraRadera
  2. Hello.. Kul att hitta in till dig.. Finns massor av fina soffor nu ju, till och med IKEA har. Hoppas du o magen mår bra. Massa kramar från mig// Tessan( christine hälsar)

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)