fredag 5 februari 2010

Ett kort från längesen...Eller!!??

Jag, Carro, Eve och Anna på mina föräldrars altan

Sitter och nattugglar och tittar på bilder från förr...Hittade ett mysigt kort taget drygt tre år sedan. Vad unga vi ser ut :)
Tänk vad mycket som igentligen hinner hända på tre år...
Inte hade man (iallafall inte jag) någon tanke på att skaffa barn då. Jag hade just kommit hem från att ha bott i England och var fortafarande "inne" i partylivet.

Sen detta kort är taget har jag hunnit vara ett år i Spanien, där jag träffade många otroligt fina vänner, träffat min man, gift mig, flyttat hem till Sverige med min man, blivit gravid, etc...

Många av mina vänner har under dessa tre år fått barn, singelvänner har blivit sambos, vissa har köpt hus, andra har flyttat utomlands, några har flyttat hem till Sverige igen efter att ha bott utomlands.
Tre år, är ingen lång tid men mycket hinner hända...
Har aldrig riktigt förstått människor som hela tiden väntar på att saker ska hända. De som alltid känner att det är fel tidpunkt för allting...Till dem vill jag bara säga -Lev livet nu, när annars ska man göra det??!!!
Man vet vad man har idag, men inte vad som kommer imorgon...

Tiden bara rinner iväg, man ska ta vara på den...Den kommer trots allt aldrig åter...

Blir så nyfiken, skulle vara kul att veta vad ni har gjort de senaste åren?
Skriv gärna en liten kommentar.... ;)

Puss och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Det känns som det var jätte länge sen, var det varkligen bara 3 år sen!? Ja det har ju hänt lite sen dess :)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Så sant så sant! Bra skrivet Bob!=) SKa jag berätta en hemlis? Försöker bli gravid så gott det går nu så att våra bebisar blir jämngamla! Det var bara det där med karl som fattas;-)

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)