lördag 26 september 2009

Hemmalördag!

Pappsen kom hit idag och skulle hjälpa mig att sätta upp lite tavlor, har liksom inte blivit av attjag köpt en "betongborr" till väggarna :) Huset jag bor i är verkligen byggt av betong, heeeelt stenhårda väggar. När betongbiten var avklarad blev jag bjuden på kebab av pappsen och sedan en promenad med mor och far. Skulle även ha gått på en personalfest ikväll, men har så otroligt ont i huvudet. Trodde det skulle släppa efter ungefär 58 liter vatten och en promenad i friska luften, men tydligen inte. Så det blev hemmakväll för min del ikväll...
Sitter och tittar lite på bilder från förra året och drömmer mig tillbaka till Madrid...Vilken underbar tid jag hade där. Träffade såå många fina männskor...Saknar så många...Tur iallafall att den viktigaste följde med mig hem ;)
Konstigt ibland att man kan vara på en plats och leva ett liv ena stunden, för att senare leva ett helt annat liv på en annan plats. Det gäller helt enkelt bara att ta fram kameljonten i sig och anpassa sig till de olika platser man kommer till...

Lilla Alaji, saknar saknar

Retiro park i Madrid

Här tillbringade jag mååånga dagar förra året

Ibbe, jag och underbara Sheriff, saknar såå mycket


Jag och Camilla på sightseeing


Varje Söndags är parken full av folk, musik och dans och SOL :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)