måndag 14 september 2009

Brandövning!!!


Jag har fått lite klagomål på att jag uppdaterar min blogg för sällan...
Men nu har vi fått igån INTERNET whohooooo hahaha!!!
Idag har jag sovit hela dagen igen :( Känner mig fortfarande inte helt ok. Men men snart blir jag nog frisk...Pepprar med frukt och sömn...Sen när jag vaknade tänkte jag att lite "frupoäng" måste intas innan kvällen var slut. Så jag ställde mig och lagade kycklinggryta med couscous. Eftersom jag älskar coccosmjölk blandade jag i en hel burk, plus att jag tänkte att ett litet experiment med mango chutney kan ju aldrig ble fel.....
FEL FEL FEL hade jag där.....Grytan blev som hämtad rakt ur en godispåse...Så himla söt.
Frupoängen gick helt enkelt åt skogen idag med...Tur att han älskar mig oavett vad hahaha!!!!
Nä nu måste jag sove....Ska på brandövning på jobbet klockan 06.00 i morgon... Så nattinatti!!

1 kommentar:

  1. Skönt att ni äntligen har fått internett då!!! Hahah inga frupoäng alltså, men du försökt ju iaf :) Sa Ibbe att jag hade ringt när du sov? Jobbar du i morgon? Ring mej!!! Pusss!!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)