onsdag 21 januari 2009

Derads!

Det ar nagot konstigt med Spanien...Direkt nar man dimper ner i detta land blir man sugen pa att gora dreads, eller korvar som vissa sager ;)

Forra gangen jag provade pa at gora nagra trottnade jag dels pa gnuggandet efter 5 stycken och sa har i efterhand aven angrat att jag gjorde dessa 5 dreads eftersom jag tappade sa mycket av kaluffsen nar jag ville ta bort dem...Ett tips ar att fortsatta dreadsen i hela haret eller helt enkelt kopa sig en fejk mossa med fardiga dreads...
Ja menar hur manga gar inte omkring med extensions, haha!

4 kommentarer:

  1. Ja jag kommer ihåg dina små korvar, haha! Köp dej en mössa du =)

    SvaraRadera
  2. haha skulle se ut som en supertont i en san dar hahaha...

    SvaraRadera
  3. Hahaha....en sån mössa skulle jag vilja se dig i...;-)

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)