lördag 9 januari 2010

Lördag!

Har just kommit ut från duschen och ska snart krypa ner i sängen och SOVA...JAAAAA!!!!

Lördagkvällen var jättemysig....Jag, Eve och CArro hade myskväll hemma hos Carro...
Mycket prat om barn blev det "konstigt" nog :) Även en stor påse med godis, cola och tacos blev det kvällen till ära :) Mums säger jag bara haha!!!!
På måndag måste jag allvarligt ta tag i det lite sundare livet... Julen är ju trots allt slut för snart en månad sedan.
För övrigt har jag (eller ska jag säga vi) sett det jag absolut hade bestämt mig för att hålla mig borta ifrån att titta på...Robinson Karibien och Paradise Hotel....
Damn it!!!!
Hoppas allvarligt inte att jag fastnar för de programmen nu...
Det räckte med att jag lyckades bli typ fanatisk över IDOL hela hösten...

Nä nu måste jag gå och sova...Jobb står på schemat i morgon...

Nattinatti!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)