torsdag 14 januari 2010

Kamera någon???

Vår kamera gick ju tyvärr åt skogen denna gång också...Många "råkanden" de sista åren....
Första kameran i Spanien "råkade" jag lägga mig på när solen tittade fram. Hade lagt den i väskan och väskan passade utmärkt som huvudkudde när jag skulle sola :) Krash sa det och en repa på skärmen gjorde att den inte gick att använda mer.
Den andra kameran jag hade i Spanien "råkade" ramla i marken när jag och Sheriff poserade vid en staty, som för övrigt skulle ha gett en jättefin bild...
Tredje "råkade" ramla i vattnet i höstas....Akta er för att bli förtrollade av de vackra orangefärgade löven på träden...Det kan leda till att kameran blir hal som en ål och ramla i plurret...

Känner att jag skulle vilja ha lite bilder på magen, har bara två stycken för tillfälet...Och man kommer inte vara gravid i all evighet som det kändes som i början, tiden går så fort nu så jag måste nog skynda på så jag hinner innan bebisen vill ut.
Så om någon vill aggera fotograf inom de närmaste skulle jag bli jätteglad :)

2 kommentarer:

  1. Ja det går väl försig, vi provar i helgen!
    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vi skulle ju tagit sist, glömde! Får ta innan Ikea på söndag!
    Puss

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)