lördag 16 januari 2010

Jobbade idag!

(Kort från sommaren i Spanien, längtar som en tok efter att solen ska titta fram igen)
Hej hej!
Hoppas ni har en trevlig Lördagkväll...
Jobbade idag, första dagen på hela veckan. Trodde jag skulle vara jättetrött idag men konstigt nog känner jag mig bättre än på hela veckan...Antar att det har att göra med att jag
Nr 1. Fick lite frisk luft
och Nr 2. För att jag hade roligt sällskap av Marie: www.sabosblogg.blogspot.com/ hela dagen ;)
(och jag har fortfarande inte lärt mig hur man länkar, haha)

Nu håller jag på och lagar mat...till förrätt fick karln seastickröra med bland annat citron och lök.
Till varmrätt blir det kycklinggryta och rice :)
Sen kommer Pernilla hit och ska sova över...Imorgon bär det av till Ikea en sväng. Jag, carro och pillan står för den utflykten. Ska bli kul!
Oj då nu måste jag återgå till grytorna igen, så inte gryan blir förstörd :)
Vad ska ni göra ikväll?

1 kommentar:

  1. Jag tyckte också dagen gick i rasande fart...och det beror till STOR del på det trevliga sällskapet...:-)
    Tack för en bra arbetsdag!!

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)