måndag 21 december 2009

Julestress i stor bemärkelse


Det var min lediga helg i helgen....
Har spenderat större delen av helgen med Pillan...Min Norgevän är hemma över jul, kul :)
Lördagen gick i julshopingens tecken. Vi hade tänkt hinna till både Ikanohuset, Maxi och stan...men i vanlig ordning blev planen ändrad. Vi kom bara till Toys'r us och där "råkade" vi stanna i 3 timmar. Haha vilka dårar!!!!
Efter det åkte vi till Carro för årets julspel....
Det var jättemysigt...Jag, Carro, Camilla och Pernilla slogs om klappar, åt thaimat och tårta.
En tradition som vi verligen måste hålla :)
På söndagen tvingade jag och Pernilla även med oss Ibbe på vårt julshopping äventyr. Något som inte var lika uppskattat...
Haha hans teori stämmer verkligen på hur vi tjejer shoppar...
Det läggs varor i vagnen, MYCKET varor...Men under tiden i affären tas de mesta av varorna ur vagnen för att sedan ersättas med andra varor. Och det hela slutar med en alldeles för lång tid i affären och slutresultatet är att man ändå inte hittar det man vill ha eller var ute efter...Alltså bara ett massa velande som tar alldeles för lång tid...
Nä nästa jul blir det karlfritt på julshoppingen hahahaha!!!!
Är det någon som är klar med julklappsinköpen???!!!
Om svaret är JA!....Hur bär ni er åt, jag kan verkligen inte bli klar i tid...Antar att sista klappen kommer inhandlas i sista sista möjliga minut....

1 kommentar:

  1. hahahaaa jag är klar.. klarade av typ hela släkten på ullared.... ett hett tips..hoppas du, magen och ibbe mår bra.. god jul..kram virre med familj

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)