tisdag 20 oktober 2009

Risgrynsgröt....


Så här såg jag ut förr i tiden, by the way :)
Idag är verkligen frupoängena på topp ska ni veta mina vänner...
Dels har jag efter en hel dags jobb kommit hem och kännt ( ja ni hör rätt) jag har kännt för att diska...Min man stod vid diskhon med en skummig disksvmp i näven och jag tog över....Poäng nummer ETT...
Nummer TVÅ kom när jag höjde ljudet på tv:n när han tittade på fotboll, samtidigt som jag kom med en kopp te och en filt eftersom han såg frusen ut...
TREDJU poängen "slammade" jag in är jag ställde mig vid spisen och tänkte
- hmmmm vad ska jag hitta på här...Jag tar och gör lite äppelkräm och varför inte slänga ihop en risgrynsgröt när jag ändå håller på....
DET NI!!!!! FULL POTTTT hahaha
Nu ska jag ta FYRAN. Genom att servera honnom den delisiösa gröten...
Kram fullpoängaren ;)

2 kommentarer:

  1. hahaha vad go du är!! Riktig hemmafru nu, I like!! Söt du va back in the days! Men en nutida skönhet. Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. and she scores!!!! fy fään vad vuxen du är...kram virre

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)