onsdag 24 juni 2009

Nu har jag gjort det igen...


Jag har gjort ett test på facebook, med resutatet:

Johanna took the Vad borde du jobba med egentligen? quiz and the result is Socialtant

Du har full koll på lagar och regler gällande tvångsomhändertaganden, lobbar och hur/var/när man skall ge folk pengar. Du ser dig själv som en stor vetenskaplig teoretiker, åtminstone första halvåret efter examen, sen går det på rutin. I personalrummet har du en kaffekopp med texten "Mammas lilla älskling!" på.

Jag kommenterar:
VAAAAA! Socialtant!
Nummer ett skulle jag nog aldrig kunna tvångsomhänderta någon och nummer två har jag ingen kopp med "mammas lilla älskling" på...Men det där med att ge ut pengar skulle jag nog klara av...Alla som är förtjänta, dvs inte bara knarkare, uteliggare och halvprostituerade skulle få pengar av mig..Eller kanske inte av mig, men av lilla staten :)
Ser ni jag har redan börjat jobba...
Hmm man kanske skulle bli en socialtant då hahaha!
Naeee ALDRIG!!!!.... för att kompensera mitt nya tråkiga jobb lägger upp en bild på bild på mig själv där jag inte ser ut att passa för sossjobbet, bara för att ta död på den tanken...Inte är jag en socialtnant inte, närrrö facebook där har ni fel...

1 kommentar:

  1. Oroa dig inte du kommer aldrig bli en socialtant. Du skulle aldrig bli accepterad i de kretsarna, haha..... Jag ska se till och ordna med att vi kan trâffas pà Orust i slutet pà sommaren, slutet av agusti kanske.

    Ha de gôtt!

    Beso grande

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)