torsdag 11 juni 2009

Mitt fina hår ;)

Hjälper till med grillningen

Är hos föräldrarna på landet lite :)
Idag har jag och Ibbs bland annat varit på en skola, där han ska börja läsa Svenska i höst. Har även varit på Skatteverket för att ansöka om id-kort. Jätte smidigt att gå till skatteverket och göra det nu istället för på banken. Sen var det mest att ta det lugnt och softa resten av dagen.
En alldeles speciell liten Bobba gav mig en super id'e, att åka till Stockholm nästa vecka och träffa henne, så så får det bli... Ska bli så kul att träffas igen, var nästan ett år sedan nu...Har hittat min bortsprugna kamera nu så papparazzijojje ska ta en massa bilder som ni ska få se :)
Hoppas alla mina läsare har en superbra sommar nu och att ni tar vara på och är ute mycket nu i det fina vädret...
Ciao!

1 kommentar:

  1. vad fin du är!!! Dina ögon är blåaste blå till den färgen! wE LIKE! gaaah vilken monstergrill pappsen har! hahaha! Ses snaaaart!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)