måndag 8 juni 2009

Idag Måndag

Idag har jag bland annat varit på nått möte i fem minuter om mitt jobbsökande och kom fram till att - Ja just det ja det var ju du som hade jobb i sommar.. .så, nödvändigt NOT!

Efter det bar det hem för lunch med min man och på menyn stod de otroligt underskattade potatisbullarna...Hallå hur goda är de inte. Så tre kilo plus blev det väl bara under lunchen..

Nu på eftermiddag/ kvällen har jag varit i Svärtinge. Skulle ha tittat igenom garaget efter "skrot" som går att sälja på Himpaloppisen på Lördag. Jag, Carro och Marsa pratade lite om det förra veckan, att man kanske ska ta och sälja av sig lite. Miljövänner som vi är ska man ju inte slänga någonting, ALLT ska återanvändas...
Dessa loppistankar har absolut inget med cash att göra, nono... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)