söndag 31 maj 2009

Nattskriveri

Ojojoj!
Har precis plöjt igenom hela Americas Next Top Model season 12 på youtube. Är verligen helt besatt av den serien...Om jag inte var två äpplen hög och aningen (typ tio/tolv storlekar) större än size zero, hade kommit underfund hur jag ska sköta mitt hår, kunde gå i högklackat, inte var för fattig och lat med för den delen för att sminka och göra iordning mig varje dag så skulle jag ge Tyragänget en model ivärldsklass. Jag menar, nu har jag hört "smile with your eyes" i tolv säsonger, så det är väl bara att börja öva framför spegeln nu hahahahah!!!! Jag menar I know what Tyra Banks wants...
Förstår att alla inte är lika exalterade som jag men jag skulle så gärna vilja skriva vem som vann!!!....
Hm undra om den har börjat gå på tv ännu och ett annat Hmm, undrar hur många som egentligen är lika intresserad som jag av denna tolv säsonger långa serie.

Skit samma ANTMstill rules....
God natt!

2 kommentarer:

  1. Är du galen har du kollat på alla avsnitt på en o samma gång!! :) Nej det har inte börjat på tv så du får inte säga vem som vann!!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. hahahahaha du är för underbar...jag tycker att du ska söka ändå....snacka om att det då kommer att vara en naturlig modell för en gång skull... hoppas allt är bra med dig..kram virre

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)