söndag 24 maj 2009

En liten lista:

Hittade en liten lista på Maries blogg: www.sabosblogg.blogspot.com/ som jag kopierade :)
Lite kul med listor ibland...
Humör:
Bra, trots att jag igår kunde räkna mig till de 20-25 åringarna och idag har det istället ändrats till 25-30 års åldern..
Gjort:
Jobbat och sedan ätit jättegod födelsedags mat och fika.
Planer:
Att på allvar sluta stressa upp mig för saker, innan jag blir crazy...
Ser på:
Min underbart vackra man ;)
Lyssnar på:
Reggae och en mamma som vill att jag ska gå ut med henne i garaget.
Läser:
IKEA katalogen
Dricker:
Vatten
Äter:
Köttfärslimpa, potatis och lingonsylt
Bästa:
Att jag har träffat min man, den turen gör att all annan otur blir lite lättare att hanskas med...
Sämsta:
All orättvisa och att människor svälter i världen
Barn:
Jobbar på det...hahaha
Väder:
Skymning och mysigt regn utanför fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)