fredag 8 maj 2009

Blodtest

De senaste dagarna har jag haft så himla ont i magen igen...Det har varit lugnt nu ett tag, men för två dagar sedan slog bomben till igen. När denna bomb exploderar känns det som hela maginnehållet (tarmarna) är påväg ut och då inte den naturliga vägen utan mer som att det vill ut rakt fram, som att magen ska spricka ungefär.
Iallafall fick Ibbe vakna lite snabbt och springa iävg med mig till farbror dokktorn. Väl där fick man inte mycket hjälp. Ett blodprovtogs och de konstarterade att jag inte hade någon infektion i magen....Som att det var det jag kom in för..NOT
Idag har jag varit där igen och tagit blovprov för att se om det är fel på gallblåsan.
Jaja får väl se om de kommer på något snart....Har ju BARA haft problem med magen i omkring 6 år nu...

Nu byter vi ämne...
Vi har fått en lägenhet också :) Det är jätteroligt och den kommer bli så fin...Vi ska flytta in första juni och innan dess ska det målas och fixas, så nu blir det mycket att göra..
Har tänkt så här:
VITT i köket
BRUNT i vardagsrummet
OLIVGRÖNT i sovrummet
och hallen har jag inte kommit till ännu....
Men dessa färger kan ha ändrats till i morgon :)
Har ni några förslag?

5 kommentarer:

  1. Ohh, tråkigt att du har så ont i magen. Hoppas verkligen läkarna snart kommer på vad det kan vara...:-/ Tänker på dig ska du veta!!

    Nu till något roligare.
    STORT GRATTIS till lägenheten!! Va skönt för er att få ett eget hem att pyssla om och få inreda.
    Det kommer säkert bli kanonfint!!

    Krya på dig gumman!!

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera
  2. Åhh min cariño!! En tvåa?! Första handskontrakt?! Wohooooo! Grattis grattis!!! Jag kommer snaaaaaart och hjälper till med målningen! Färgerna lät förresten jättefina! Men kanske kan vi måla en liiiten rosa prick? Hihihi;D Saknar dig också!!!

    SvaraRadera
  3. Va kul med lägenheten gumman! Du jag har försköt o ringa dej, vad har du för dej!? Blir det nåt i morgon?
    Puss!

    SvaraRadera
  4. grattis till lyan var blev det då?

    SvaraRadera
  5. Grattis till lagenheten.. du skulle nog se till att ta reda pa om du ar allergisk mot nagon sorts mat.. kanner igen dom dar magsmartorna.... Om inte lakarna kan ta prover for att ta reda pa natt, sa kan jag skicka en diet.. dar du tar reda pa vad magen inte pallar... alldeles sjalv! hoppas allt ar bra med er annars!

    kram erica

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)