tisdag 19 maj 2009

Antibiotika helvete...

Idag är ingen rolig dag. Det snurrar i hela huvudet när jag ställer mig upp, mår illa och kan inte fästa blicken ordentligt...Hoppas det har med Antibiotikan att göra, tror det...Äter trots allt tre tabletter om dagen a 500mg åt gången.
En sak är säker, skulle jag kunna se de där jävla parasiterna skulle de få sig en omgång de sent skulle glömma...Här får JAG lida vill jag lova...Skulle ju ha gjort massor idag och imorgon, bland annat plocka i garaget eftersom vi flyttar snart och i morgon ska/skulle jag jobba...Ska lägga mig och vila nu så kanske jag iallafall blir bra till imorgon...

Hej!

2 kommentarer:

  1. jaa uscha! dumma parasiter!! Hoppas du kryar på dig snart vännen!

    SvaraRadera
  2. Jaaa hoppas du krya på dej! Glöm inte bort middag hos mej på lördag!! :) Kram pillan

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)