torsdag 30 april 2009

Need karate lessons!

Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit blogga på ett tag, ja eller så kan det även ha att göra med att jag inte haft nån dator då vi fortfarande inte har fått någon lägenhet. I vilket fall har jag haft mycket att göra.
Hmm vad har då hänt den senast tiden??!!!
Mycket omtumlande saker är nog mitt enda svar. Det har gått käpprätt neråt nu ett tag, men sakta men säkert har det börja vända igen.
En positiv sak är iallafall att jag fick ett mess idag från elgiganten att min kamera är reparerad (hände såklart ett litet missöde så den gick sönder i Spanien) så nu kan det snart dyka upp bilder på den här bloggen igen.
Har även börjat smida planer för vad jag ska ha för färger i mitt nya hem som jag inte fått klartecken på att vi fått ännu. Nått förslag kanske?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)