lördag 7 mars 2009

Insikt!

Inte fôrrens man har lâmnat de som har gjort en illa inser man hur illa de igentligen gjorde en...
Har lovat mig sjâlv att aldrig mer vara med en person som fàr mig att mà dàligt, har haft fôr mànga sànna personer i mott liv fôrrut...Vill inte skriva mân , en man behandlar inte en kvinna dàligt. En man visar respekt och fàr sin kvinna att mà bra...Mina tidigare fôrhàllanden har varit med pojkar som inte vet hur man beter sig och behandlar andra râtt och med respekt...
Âr sà himla glad att jag fôr en gàngs skull har gjort ett bra val...Att klumpen av oro som tidigare fanns dâr dagligen har fôrsvunnit, att jag kânner mig lugn och sâker pà att han âlskar mig fôr den jag âr oavsett vad som hânder...
Kânner mig helt enkelt lycklig!

5 kommentarer:

  1. Va gla jag blir när jag läser detta! du förtjänar det verkligen. Det är en så underbar kännsla när man får en sån här uppenbarelse eller vad man ska kalla det.
    Vi stöter väl på varandra i Lavapiés snart då :)
    Puss o Kramar Frida

    SvaraRadera
  2. Det är du värd!

    SvaraRadera
  3. Roligt att höra Johanna ! Hoppas allt är bra i Spanien, blir lite avis ..Vill med till solen :)
    Kram // Karin

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra!!
    Precis så ska det vara, man ska MÅ BRA i en relation!!

    Skönt att du har hittat rätt!!

    // Kraaaam!!

    SvaraRadera
  5. Jag är så glad för din skulle vännen, det är du verkligen värd!! Kom hem snart så jag får träffa han som gör dej så lycklig =)
    Puss!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)