tisdag 3 mars 2009

Ett monster!

Ser jag inte râtt sà snâll ut kanske?!?!
Skenet kan bedra, iallafall idag...Vad âr det fôr fel pà dessa jâkla hormoner...De gôr mig till ett monster en gàng i mànaden....Och nâr jag sâger monster menar jag inget litet lâtthanterligt monster...Nej ett stort otâckt monster som vill mucka grâl med nârmast annhôrig...I detta fall Ibrahim....
Nu har jag slângt nyckeln pà golvet, sprungit ut och smâllt igen dôrren efter mig och fôrmodligen sitter Ibbe fôrvànad och undrar vad som hânde...
Hmm jag undrar ocksa?!!!
Hello, âr det bara jag som blir ett monster en gàng i mànaden?!
Âr atcksam fôr lite stôd, please sâg att det âr nàn mer som blir som jag :)
Nu màste monstret gà och sâga fôrlàt till sin man hihi......

3 kommentarer:

  1. Ditt lilla monster, måste va snäll mot din man =)
    Jag ärlika snäll månadens alla dagar...hmmm

    SvaraRadera
  2. haha nä det är bara du som e så:)
    själv kommer inte tant röd till mig:)

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)