tisdag 24 februari 2009

Jag veeeeeet!


Jag har typ samma klâder pà alla kort....Det âr âven typ de enda klâderna jag âger hàr...
Fôr omkring 2 àr sedan var det annorlunda, dà var garderoben proppfull...
Sedan bestàmde jag och Anna oss fôr att àka till Leeds i England.
Dàr brilljerade man i allt fràn guldpumps till kortkorta kjolar...Det mesta inhandlat pà Primark (som ôr ôvrigt àr vàrldens bàsta klàdaffàr (enligt mig sàklart)
Efter 6 mànader stod vi sedan pà flygplatsen fòr hemgàng. Vid inchekningen fick vi reda pà 2 saker, ett att bagadet var omkring 10 kg fôr tungt och att Gaten stàngde om 5 minuter.
Hmm shiiit!
Vi fick helt enkelt làmna ifràn oss dessa cirkus 10 kilona med klàder och skor pà en bànk pà flygplatsen fôr att hinna med planet. Kan àven tillàgag att vi sàg ut som michelingubbar nàr vi gick ombord pà planet. Lite klàder kunde vi ràdda i form av att ta pà oss dem...
Resterande av mitt klâdbortfall skedde nàr jag àkte hem fòrra sommare fràn Madrid efter att jag bott dàr 7 mànader. Làmnade kvar en hel stor vàska hos nàgon av Ibbes kompisar nàr jag àkte till Sverige...
Jag ber ibland en stilla liten bôn om att de klàderna âr kvar dàr och inte stulna eller sàlda ellr nàtt... :)
Haha ibland saknar jag faktiskt mina guldpumps fràn Din Sko...Dom va fina dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)