tisdag 17 februari 2009

Ho ho finns det nagra lediga jobb!

Soker verkligen alla mojliga sorters jobb nu...Men till min stora besvikelse ser det inte battre ut an att jag kommer fa jobba pa de dar jakla telefonforsaljar jobbet igen...Transcom ar de anda som har svara pa min ansokan..Damn it!

Ett av mina senaste jobbsok:
Jag och Ibbe gick in pa en restaurant...

Jag: Hej jag soker jobb! (pratade min knackiga spanska, saklart)

Restaurantagaren:
Kom in med ditt curriculim, foresten kan du flytande spanska...

Jag: Si (men eftersom jag ar dalig pa att ljuga los min logn rakt igenom)

Ibbe: Men jag kan spanska och jag soker ocksa jobb...

Restaurantagaren:
Si pero tu no tengo tetas (ja, men du har inga tuttar) sa han och log och ni kan ju gissa vart han hade sina ogon...

Annu en anledning varfor jag inte tycker om packisar...De sokte alltsa en person med tuttar...Puckon :)

1 kommentar:

  1. mohahhahahaaa otäcka varelser det där!!Men kolla som lärare!!:)
    Vad strålande vacker du e på kortet min boba!!! Saknar dig!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)