måndag 23 februari 2009

Hipopotamus


Eftersom det typ gar helt at skogen for lilla mej och jobhittandet i Europa (Spanien) borjar jag dromma mig bort till Afrika (Guinea Bissau) dar min man kommer ifran. Tankarna om att bosatta mig i en hydda verkar faktiskt ratt mysigt.
Det finns ju en massa diamant i Guinea Bissau ocksa, man kanske skulle ta och
leta upp dem, salja dem och bli rik. Sedan ge en del av pengarna till fattiga lander (ni forstar val att jag i vid det har laget e jatterik) och alla mina anhoriga och sedan bygga sig en lyxhydda till mig, min man och alla vara kommande hundra barn...
Bara ett krux!
Att simma tillsammans med hipopotamussar eller flodhastar?!!? Hmmm... ser ju ratt fridfullt ut, sa lange de haller ihop gaddarna vill saga. Laste att de ar farligare an krokodiler, deras gaddar ar runt en halvmeter langa...
Karta over Guinea Bissau:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)