lördag 14 februari 2009

Har fatt lite nya vanner :)







Lite vanner har vi allt fatt, eller ja kanske inte direkt jag men Ibbe...Det ar pa nagot konstigt satt alltid lattare for killar att hita polers an for oss stackars tjejer...Fast maste faktiskt erkanna att jag inte ar sa intresserad av en massa nya bekantskaper...Jag nojer mig med att kolla hundar jag...
Hittade en sa gullig liten biege hundvalp att hanga med. Agaren hade hittat honom i soptunnan veckan tidigare...Vissa spanjorer kan man verkligen inte kalla djurvanner...Ska nog ta en runda runt stadens soptunnor och se vad man kan hitat dar...Stackars sma djur, kanske maste ta och radda ett...

1 kommentar:

  1. ååååh gör det!!! lagom tills vi kommer ju(bobbo och ja;) )/ Jamsine

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)