fredag 20 februari 2009

Fashion seller?! NOT!

Har sokt ett jobb idag. Gick forbi ett packishak som
saljer ropas (klader) eller vad man nu ska kalla det.
Kan beskriva kladerna i affaren med 2 ord...White trash!...ni kanske ni kan klura ut hur de sag ut....Men ett jobb ar ett jobb (sa den fattiga).
Pratade i en kvart (pa SPANSKA) med en av de anstallda dar (sjalvfallet packis) medans vi vantade pa att bossen skulle dyka upp.
Nar han val anledde berattade han att ha behovde en person till affaren och att han kommer betala ut mini mini betalning ifall jag far jobbet. Tack for
den infon tankte jag...
For att visa mitt intresse bad jag att fa titta lite pa
kladerna och fragade om han behovde ett CV...Nehejj det behode han visst inte...
Att vara serios var det visst inte talan om!!!!
Men han tog iallafall mitt telefonnummer...

Far val se om han ringer haha!

En sak ar jag iallafall nojd med...Min spanska utvecklas i moten med alla dessa konstiga manniskor...

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får jobbet, det är ju bättre än inget. Kul att det går framåt med spanskan. kram

    SvaraRadera
  2. När kommer ibra tillbaka så ja kan ringa dej?!?!
    miss you! kan du inte gå in på msn då?

    pussar

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)