måndag 2 februari 2009

Dumdums dumma val...

Hallå hur dum får man bli..
Jag och Ibbs bestämde oss för lite bio igår..(självklart kom vi på denna super ide kl 10)
Efter mycket letande i Sporegn hittade vi tillslut en bio, men tyvärr bara en spanskdubbad sådan, Självklart!
Då Ibbe är en väldigt snäll person lät han mig bestämma fil...kan tillägga att alla filmer redan hade hunnit borja sa det var i princip bara att ta en...
Hmm, Tom Cruse gor ju bara bra filmer tänkte jag och valde Valkyrie...
Fel, fel,fel val...Denna film handlade andra världskriget och om en operation for att da livet av Eidolf Heitler (hoppas ni forstår vem jag menar)...HUR kan man välja denna film fore Changeling och alla andra bra filmer som går nu...Hade inte riktigt koll på spanska filmtitlar där märkte jag...


Men som jag brukar säga,..Nästa gång dååå!!! :)

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dej oxå!! Kul att du ringde, han ju prata lite iaf =)
    Hoppas ni kan komma hem snart du o din man!!
    Puss!!

    SvaraRadera
  2. Haha ja hur kunde du välja den changeling är ju jättebra jag o anna var o såg den härrom dan.. puss puss martina

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)