torsdag 8 januari 2009

Varmt!!!!!

Varmt ar det INTE har kan jag ta och tillagga...Landade i Barcelona igar dag och det forsta jag mottes av var SNOW....NEJJJJ tankte jag...Man aker fran kalla Sverige och det forsta man moter ar denna vita iskalla massa haha..typiskt!
Men nar jag motte mannen blev jag snabbt pa battre humor...Gud va skont att antligen ses igen efter 3 langa manader...All tvekan och tankar hit och dit ar som borstblasta...Det var helt enkelt dumt att aka hem fran Spanien fran forsta borjan, det ar ju med han jag mar bra...sa nasta gang jag aker hem ska vara tillsammans med honom :)

Vi hittade ett boende som vi flyttade in till idag...Kanske inte det basta, men det duger till oss...Och kanske det basta av allt, tanten vi bor hos sa att jag far lana datorn nar jag vill :)

Jag har mott min overman vad galler att posa framfor kameran och snart ska jag lagga upp mina forsta kort fran Barcelona...

4 kommentarer:

  1. Haha snö? Vilken otur du har... men desto bättre att du kommer ha tillgång till en dator lite då och då :) Hälsa mannen (och snälla datatanten). Hoppas vi ses snart, och ta och ändra din dumma tid så jag ser när du var här :P kram kram

    SvaraRadera
  2. hihi spännande!! gud vad skönt hannie! Vad glad jag blir:) Hälsa min bror så mycket! SAKNAR DIG

    SvaraRadera
  3. Jaa då kan du blogga massor =)
    Skönt att ni fick nån stanns o bo då, det gick snabbt!
    Du ta o fixa allt nu så ni kan komma hem!
    Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Va härligt att du är framme nu och att du är med mannen i ditt liv :-)

    Jättenyfiken på hur du har det, och vill självklart se en massa bilder ;-)

    // Kram, kram!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)