tisdag 6 januari 2009

Se upp med bad i Svärtinge!



Det är ännu långt till badsäsongen, men passa er för f*n för att bada i glan i Svärtinge om du inte läs tdenna text. Det finns nämligen smygande hajar i sjön som drar ner folk under ytan...Läskigt tänker säker ni! Inte så värst säger jag, det konstiga är nämligen att om man ger dem choklad så blir de som vilken söt hundvalp som hellst. Man kan sitta vid strandkanten och gosa med dessa bjässar hur länge man vill...Det finns dock vissa saker man bör tänka på innan man sträcker fram handen. Man måste klappa dem på nosen och råkar man av någon anledning slinta med handen så är det förmodligen det sista du har sett av den handen...Saknar mina nya hajvänner och jag väntar på spänning tills jag får lägga mig och sova igen...Får se om John blund låter mig drömma om dem inatt igen....

1 kommentar:

  1. haha jag drömde också om hajar inatt!!! Fast dem ville bara äta upp mig..:(

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)