fredag 16 januari 2009

No connection :(

Eftersom jag bara har min svenska mobil har sa kan jag tyvarr inte svara nar nagon ringer..Dels blir det jattedyrt for mig och dels for den som ringer...Ibs telefon har det hant natt med sa han har inget nat mestadels av dagen och resten av dagen ar batteriet slut...Och jag som alskar att prata i telefon haha..Damn it! ..Vi kom aven pa att Ib inte hade med sig sin laddare till Barcelona....Hmm typiskt :)
Men jag ska forsoka ordna ett spanskt numer och en mobil sa fort jag far pengar...
Ett litet plus ar ju att jag kommer jobba pa ett telecom foretag fran och med nasta vecka, sa da kan det mycket val komma ett litet "affars" samtal fran mig snart ;)

4 kommentarer:

  1. Då får jag börja svara i telefonen hemma då :) för nu kan det ju vara en rolig telefonförsäljare som ringer :) men jag tänker INTE köpa något haha.

    SvaraRadera
  2. haha go du! Då får ju iaf prata i telefon ofta!! SAKNAR DIG MEEED!!! men vi ses snart va?:)

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna !
    Jag har ordnat en Bloggsida genom Marita, som hälsar! Välkommen att hälsa på där!!!
    Kram & pussar till er! Älskar dig!
    Hälsn Mamma

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad roligt ni verkar ha det! Bra att du fick jobb så snabbt! Saknar dig! Har du sett min blogg, bilden på er? Kommentera gärna vännen. Pusssss hälsa ibbe

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)