onsdag 21 januari 2009

Madrid!

Visst ar det fint i Barcelona... Det finns hav och sol...Underbart!
Fast anda ar det angonting som fattas...tiden i Madrid var nagonting speciellt...Saknar Retiro park och Lavapies och stunderna i Laguna ;)Traffade sa manga underbara manniskor...Mina underbara svenska vanner och en alldeles speciell Noska ;) och forstass min man...Allt detta kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjarta...Saknar er och livet vi hade dar..
Platser blir mer speciella nar man har fina minnen...

Nu ar Ibbe i Madrid och hanger formodligen i Lavapies...Ar avundssjuk!

3 kommentarer:

  1. tänkte skriva ett inlägg om madrid förut!!! Vilket sammanträffande! Hannie vi e soulmates vi! Gör det imöra da!

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna !
    Jag skickade en komentar förut, den kom inte fram eller hur?
    Jag måste lära mig det här med blogg!
    vad fin du var på bilden, det var roligt det där med fyllot! Hur ska du komma in o´ch kunna skriva i min blogg vi måste ordna detta!
    God natt & kramar från oss vi saknar dig Puss!

    SvaraRadera
  3. Ja jag saknar med tiden i Madrid!! Speciellt första tiden när allt var nytt och vi festade asset av oss =) Puss Kinell

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)