onsdag 28 januari 2009

Maccan overvager just nu

Har nu babblat oavbrutet i ytterligare 5,5 timmar idag...
Lite trost i morkret var det nar jag ringde Anna och vi hade ett 25 minuter langt "affarsmote" :)
Ska borja ringa mina nara och kara nu sa fort jag kan...Vantar bara pa att de ser att jag klarar min forsaljning, sjalv sa jag slipper ha en chef hangande over axeln beradd att hjalpa till...
Men just nu ikvall, efter jobbet sa overvager ett McDonalds jobb mer...Ar sa himla hungrig...
Pa kvallens meny kommer det a afton sta : potatismos och krossadtomatblandnig med lok...
Tjohooo va gottigt...Not!
Tur att Ibbe kommer tillbaka snart sa det blir lite riktigt krubb...

3 kommentarer:

  1. Lycka till med det där. Jag vet hur jobigt det är att söka jobb i Spanien. Men tänk bara på att vara självsaäker och framfusig. Och skit i vad alla säjer för du e bäst och var inte rädd för att överdriva extremt mycket om hur bra du är. Det är de grejerna jag lärde mej i Madrid jakten på jobb! :) adda mig gärna på msn om du vill josefine_bardh@hotmail.com Puss o kram

    SvaraRadera
  2. från Frida alltså ;)

    SvaraRadera
  3. hahaa bobita! Köp bolognese! vi ÄLSKAR bolognese!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)