torsdag 15 januari 2009

I lands problem

I gar gich Ib och kopte en 50 cents Cola...Ingen Coca cola har onte, nej en cola av market billig :)
Mums tankte jag i morse nar jag skulle ga upp och ta mig ett glas.....
NEJJJJ nan hade tagit den....J**la skit ocksa...VEM tar en 2 liters cola och inte lamnar en endaste liten smutt kvar...Hmmm dalig stil equador roommate :)

Sen fick jag aven ett trevligt sms fran min forra roommate i Sverige...De i ackellagenheten....

Efter nagra sms fran och tillbaka klargjorde jag for honom att jag inte ankte betala honom 2388kr, els eftersom jag inte bor dar och knappt gjort det heller...Priset har tydligen hojts fran de tidigare 1490 kronorna. skrev till han att han formodligen inte heller skulle vilja betala et..Sa har lod de 2 sista sms:en


*Jo, det skulle jag eftersom det ar min SKYLDIGHET. Det ar dina lagliga skyldighet att betala. Om du inte gor det maste vi kontakta kronofogden for betalningsforelaggande och indrivning. Det vore trakigt, men nodvandigt.*

* Ska du gora ratt for dig eller ska du smita undan som en tjuv i natten? Det ar inte vidare hedersamt.*


Men HALLA haha vem skulle betala for ett rum man dels har flyttat ut i fran och inte ens har ett kontrakt pa...det kanske de skulle ha tankt pa innan de hade filmnatter HELA natterna och inte tommer kattladan..Vem vill bo dar?!

Haha sa see you pa kronofogden hihi....

Kramar tjuven i natten :)

3 kommentarer:

  1. Haha, eller hur kronofogden!! Du hade väl inget kontrakt, så skit i dom, o så höja hyran oxå... PUCKON!!!
    Love you!

    SvaraRadera
  2. Hahaha passa dig Johanna så du inte slutar som herr Björn i hallen, han kanske också struntade i att betala :P
    En annan gammal inneboende förtrollade de till en plastdocka som nu måste stå ut med de mest bisarra underkläderna i tjjjuuusen år! Vill inte ens tänka på vad trafikkonen har gjort för hemskt...

    SvaraRadera
  3. hahahah ja man far passa sig for dedar soffpotatisarna hahaha

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)