söndag 4 januari 2009

Finalmente,la nieve!


Snön har äntligen fallit ner från skyn och lagt sig som ett fluffigt duntäcke på marken. Ja ett tunnt duntäcke tycker jag mig ialla fall se...

Vaknade i morse hemma hos mina föräldrar med denna vackra vy utanför fönstret och för en liten sekund kände jag att jag skulle vilja stanna hemma i Sverige lite längre, för att få tillfälle till fler långa promenader med snön knastrande så mysigt under fötterna. Det är något magiskt över soliga vinterdagar...

The beautiful farytale höll i sig ända tills jag öppnade ytterdörren och tog ett andetag...Ouooooo, va kallt...När det är 10 minusgrader utomhus råder jag alla till att laga sig en varm kopp choklad och beskåda det vackra vinterlandskapet innifrån, för att inte riskera att bli en isbit :)













1 kommentar:

  1. jaa, usch! var ute med bobbo nu och fy faaasingen vad kallt det e ! Det går inte det här, jag måste bort!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)