söndag 25 januari 2009

Biosugen!

Seven pound (Will Smith)
Revolutionary Road (Kate Winslet & Leanardo Di Caprio)

The curious Case of Benjamin Button (Brad Pitt)


Changeling (Angelina Jolie)

Bride Wars (Kate Hudson & Anna Hathaway)



Var runt lite och letade i Barcelona idag for att se om jag kunde hitta en bio utan den underbara spanska dubbningen. Ar inte sa kul att lyssna pa exempelvis Bard Pitt saga -Hola, ¿que quieres?
Hittade en biograf som visar filmen i orginalversion... Jaaaaaa!
Det finns ett antal filmer jag vill se och vill garna hora om nagon har sett nagon av dessa filmer och om de var bra...

3 kommentarer:

  1. Hej! ja jag åker till Thailand om 3 veckor!! Ska praktisera på svenska skolan i koh lanta =) Angående filmerna! Ja har sett seven pounds, benjamin buttons och bridewars. Seven pounds är inte värd o se! Bridwars var okej, men benjamin buttons var sjuuuukt bra! Grät massor! Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag ska snart se Revolutionary Road!!
    Återkommer om betyg...;-)

    // Kramis!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå se!!!!!
    Saknar dej!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)