måndag 26 januari 2009

AHHHHHHHHHHH!

Hatar att vara telefonforsaljare...Sarskillt nar jag:
#1 Inte saljer nagonting...
#2 Har pratat med pensionarer som bara skallde pa mig hela dagen..
#3 Glommer bort vad jag ska salja hela tiden...

Vad maste man egentligen gora for att lyckas i denna bransh?! Inte for att jag vill vara en lyckad telefonforsaljare haha..Nej, utan for att slippa ga hem dyngforbannad efter varje arbetspass...
Far nog byta namn till natt klatchigare och dra pa en acklig forsaljarrost...Och inte ge mig..Man ska tydligen saga sa har typ varannan mening:
-Jammen, det later val bra, eller hur?
En annan hojdare:
-Jammen da kor vi pa det har! (observera, ingen fraga, mer ett pastaende)

I morgon, kopplar jag pa ackelpackel forsaljaren i mig, sa far vi se om det gar battre... hahah...

Och till alla jag kanner, borja svara pa hemligt nummer ;)

1 kommentar:

  1. Jamen då väntar jag på ett samtal från dig då!

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)