fredag 23 januari 2009

5 om dan!

I morse vaknade jag totalt utvilad, efter si så där 11 timmars sömn..Mannen är i Madrid och frugan sover och sover och sover hahaha...
Sen på vägen till jobbet som jag faktiskt var i tid till...Gick hela en kvart innan jag brukar gå och slapp komma illröd och supersvettig till jobbet 45 min senare...
Ghettot i Barcelona har man ju så klart hamnat i och där trivs jag bra(mamma och pappa ni behöver INTE vara oroliga hihi)..
Delvis kan man när som hellst gå ut på gatan och ändå känna sig fräsh jämfört med alla andra och även för en annan sak jag, FRUKT!

På vägen till jobbet köpte jag ett kilo bananer och tre apelsiner för 0.77 Euro...I svenska pengar räknat blir det omkring 8 spänn...


Så 5 om dan here I come :)

3 kommentarer:

  1. Hej Johanna! Frida här. Va roligt att se att allt är bra med dej! Skönt att vara där nere nu när våren börjar. Hoppas att du njuter ordentligt. Ibrahim bor med dej i Barcelona nu också eller? Ha de gött! Un Besito

    SvaraRadera
  2. Va nyttig du är som käkar frukt. Själv har jag vräkt i mig en halv burk med pepparkakor idag :D

    SvaraRadera
  3. Frida:
    Ja det ar jatteskont att vara har nar varen kommer..Ar du fortfarande i sverige och hur ar det med Mike? Ja Ibrahim ar har ocksa sa det ar kul :)

    Anna W:
    Pepparkakor ar ju jattegott..Skulle velat byta bananerna mot ett par peppisar haha

    SvaraRadera

Ohh va roligt attdu har kommenterat :)